12 Haziran 2012 Salı

STAR TV'DE MELEK PROGRAMINDAYDIK

İzlediniz mi bilmiyorum, fakat 11 haziran günü yani dün, Melek Baykal'ın programında konuktum.Pasta yaptık, süsledik...:))) kurabiyeler yaptık, yedik.Çok keyifli ve inanılmaz heyecanlı geçti.Tüm ekip çok misafirperverdi ve herkes birbirinden tatlı insanlardı.Bol bol yediler yayın için hazırladığım cupcake ve kurabiyelerden.Ben de çok mutlu oldum elbette.Hatta Melek Hn., reklam arasında pastadan artan ganajı kaşıklarken, elbisesine döktü ve saniyeler içinde leke çıkarma telaşına girdik hepimiz.
Masterchef yarışmasının birincisi olarak tanıdığımız Ferhat Bora, mutfakta çok destek oldu sağolsun.
Gönül Yazar'ın şekerliğinden bahsetmeme gerek yok sanırım.İzleyenler bilir, o da belki bir daha kısmet çıkar belki diye cupcakeslerden hazırladığım gelinliğe talip oldu ve alıp pastasıyla birlikte evinin yolunu tuttu.İnşallah uğur getirir kendisine.Bu arada Tülin Şahin de Star logolu kurabiyemizi yiyerek ayrıldı ekranlardan.Ben daha çok yazarım fakat siz okumaktan sıkılırsınız diye, biraz da fotograf paylaşayım.Tekrar teşekkürler Melek Programı ve güzel ekibi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...