28 Haziran 2012 Perşembe

DÜĞÜN PASTASI - ÇOK SEVDİM BEN BU PASTAMI

O kadar çok isim düşündükten ve bloguma koyacak o kadar fotograf biriktikten sonra, dayanamadım ve sıra gözetmeksizin, bu aşık olduğum pastayı paylaşmak istedim sizlerle.Üstelik ismi de çok sıradan oldu.
Bazı nesnelerle maalesef duygusal bir bağ kuruyorum.Mesela, ilk arabam, cep telefonum, yüzüğüm vs. vs....bu pasta da o listeye girdi işte.
Hatta hiç prensibim olmamasına rağmen,dayanamayıp, pasta sahiplerine fotograflarını gönderdim.Ve cevap geldi hemen.Saolsunlar, msj ile değil de telefon açmayı uygun görmüşler.
Haftasonu gelin olacak Berrak Hn.Çok mutlu bir ses tonuyla, bayıllldımmm dedi...:)) Herhalde bir tasarımcıyı en mutlu eden şey, tasarladığı her ne olursa olsun, onun beğenilmesi olsa gerek.Aynı duyguyu mücevher tasarımlarımda da yaşıyordum fakat bu bambaşka!
Çok sevdim ben bu pastamı, vermesem mi acaba:))) ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...