17 Haziran 2012 Pazar

SHOW TV PAZAR SÜRPRİZİ ÇEKİMLERİ İÇİN HAZIRLADIĞIM CUPCAKE VE PASTALAR

Perşembe günü mutfağımda çok sempatik misafirlerim vardı.Aslında cuma günü geleceklerdi fakat programları değiştiği için, perşembe geldiler.Hoş geldiler elbette, fakat benim bütün ikram planlarım altüst oldu.Üstelik, çekime Seyhan Erdağ'ın geleceğini öğrenince, kendisinin figürünü yapma kararı almıştım fakat, yetişmesi mümkün değildi.Ne pastalar, ne börekler yaparım diyordum, ama kısmet değilmiş:((
Neyse uzun lafın kısası, benim için çok eğlenceli ve bir o kadar da komik bir çekim oldu.Neyse ki montajda, yaptığım dil sürçmelerimi kesmişler.Bazı yerlerde Seyhan'la kendimizi gülmekten zor toparladığımızı da, yayında farketmemişsinizdir sanırım.:)) Bir de minik kızımı çok sevdi Seyhan Ablası :) Çok güzel bir gündü benim için.İnşallah videoları da paylaşacağım sizlerle daha sonra.
İşte babalar günü pastamız ve cupcakelerimiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...