7 Eylül 2012 Cuma

GELİNCİK TEMALI CUPCAKE KULESİ

Cupcake kulelerini seviyorum! Belki de daha modern olduğunu düşündüğüm için olabilir. Çağlayan Hn. bana ulaştığında ve düğünü için özel birşeyler düşündüğünü söylediğinde, hemen cupcake kulesi yapmak istedim. Düğünleri için bir tema belirlemişlerdi bile. Davetiyelerinde, mekan süslemelerinde ve hatta ayakkabısında bile gelincik çiçeğini kullanmışlardı. Bu özel günü daha da mükemmel kılmak için, Çağlayan Hn. iç mimar oluşundan kaynaklanan yetenekleri de kullanarak, mekanı süsleyen kağıt gelincikleri elleriyle tek tek hazırlamıştı üstelik.
Ben de düğünlerine özel olarak, 230 adet, minik gelincik çiçekleriyle süslenmiş cupcakeler hazırladım. Cupcake kulesinin en üstüne de pasta seromonisini gerçekleştirmeleri için, küçük bir pasta koymayı da ihmal etmedik. Ben yine çok mutlu olduğum bir çalışmaya imza attım. Allah mutluluklarını daim etsin, ömürleri yaptığım cupcakeler kadar tatlı geçsin...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...