2 Ağustos 2012 Perşembe

EN GÜZEL KURABİYELER ARAS'A

Bu yazıyı yazarken, 2000 - 2004 yıllarına dönüyorum. Benim hakkımda biraz bilgi sahibiyseniz, Mimar Sinan Üniversitesi mezunu olduğumu biliyorsunuzdur sanırım. Herkesin okul yıllarında çok yakın olduğu bir sıra arkadaşı, canyoldaşı, öğle yemeklerinde, okul projelerinde, gezmede tozmada, gece eğlencede, gündüz derste, kısacası ailesinden çok vakit geçirdiği birisi vardır ya...siz de kendi dostunuzu hatırladınız sanırım.
Pınar Tatlıcı'da benim öyle bir arkadaşım işte. Zaman zaman tartışsak da, ikimizde evlenip uzak semtlerde otursak da, biz hiç kopmadık birbirimizden. Uzun lafın kısası, ben şimdi minik kızımı büyütürken, onun da kara kuzu bir oğlu oldu :) Tabi ki kurabiyelerini büyük bir zevkle hazırladım kara kuzumuzun. İyi ki doğdun Aras Bebek, ömür boyu şansın bol, yolun açık olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...